Руслан
Кваліфікований та ввічливий персонал. Професіонали своєї справи. Авто з Америки, був пошкоджений VIN. Без проблем все перевірили, провели експертне достідження, сформували пакет документів для ГСЦ, отримали дозвіл на дублювання та здійснили відновлення VIN. Рекомендую.
14. березня 2025
Ігор
Отримав детальну, кваліфіковану відповідь на всі свої запитання.
Їх було багато))
Олександр Павлович виявив високий рівень професіоналізму, уважність і бажання допомогти.
Все пояснили зрозуміло і доступно. Приємно мати справу з людьми, які дійсно знаються на своїй справі. Дякую за вашу роботу.
Рекомендую всім.
05. березня 2025
Адміністратор
Щиро дякуємо за відгук! Будемо раді бути Вам корисними.
Ємчук І. А.
Замовляла 18.12. 24 р. дублювання номера кузова автомобіля Міцубісі паджеро спорт. Дякую за професіоналізм і ввічливе ставлення . Роботу виконано вчасно і якісно.
20. грудня 2024
Адміністратор
Дякую за відгук!
Андрей
Добрый день!
У вас не сайт, а полное кидалово. Запросил проверку ВИН кода, которая должна включать в себя год выпуска. Данных по году не получил. Перезвонил - говорят, что производитель, у меня Рено, таких данных не дал. Скиньте техпаспорт на вайбер. Отправил. Так теперь мне предложили еще 500 грн заплотить чтоб я получил нужную мне информацию. А потом сколько мне заплотить чтоб ваше "бюро" выдало мне инфомацию??? Или мне может обратиться к президенту Франции????
05. грудня 2019
Адміністратор
Добрий день пане Андрію! Прийміть наші щирі співчуття з приводу виникнення ситуації, в якій ви опинилися. Щодо визначення року виготовлення заявленого вами автомобіля Рено додатково повідомляємо про те, що таку інформацію можливо отримати чи нашими, чи вашими особисто зусиллями, але виключно через платний запит до французького виробника. Нажаль, але така виробнича політика у французів, що вони не всі основні дані на свої автотранспортні засоби закладають у ідентифікаційний номер (VIN - kod). У зв'язку з цим, як вихід з ситуації, нами був запропонований платний варіант отримання необхідних даних, але ви чомусь вирішили, що вас намагаються ошукати, "розвести" і таке інше. Нам прикро, що у вас склалася така думка, але ви маєте на це право. Ми намагалися об'єктивно пояснити вам ситуацію, керуючись тривалим досвідом роботи і спеціальною підготовкою персоналу у цій, надто специфічній, галузі знань. Ви ж, керуючись неконтрольованими емоціями, брутально нам заперечували, намагаючись принизити нашу честь, гідність і ділову репутацію. Саме цим, пане Андрію, ви довели свою клієнтську унікальність. Кількість наданих нами послуг, з питання яке ми обговорюємо, пересягнула далеко за тисячі звернень. Виникало десятки ситуацій, подібних вашій. Клієнти з розумінням ставились до них і ми спільними зусиллями отримували перемогу над проблемою. У вас це не вийшло. Ви, замість того щоб шукати вихід, почали шукати ворогів, а ми готові були вам допомогти . Тепер, у вас залишається останній, визначений вами ж, спосіб вирішення проблеми - звернення до Президента Франції Еммануеля Макрона. Залишаємо за собою право побажати вам успіхів у вирішені вашого питання.
Руслана
Благодарю за оперативность и профессионализм
27. вересня 2019
Администратор
Спасибо за отзыв.
саша
все получилось спасибо коллективу сантадор очень помогли
14. січня 2019
Адміністратор
Щиро дякуємо за відгук!
Адміністратор